Monday, June 4, 2012

BEST COLOUR COMBO

Hello, Hello,
First of all I am sorry that I've haven't been posting lately but since I got back from my vacation my life has been extremely busy with people visiting from Brazil and lots of work (Thank God!). As you know I also work as a fashion correspondent (the work that pays the bills). Since I love to write here, I have been thinking the best way to accommodate both gigs, so I've decided to update the blog every Monday, Wednesday and Friday so every other day you can come by and find new posts....
I am sorry for the inconvenience but I am sure it will work best for both of us. I also want to thank you guys for always coming back and for sharing your love for fashion with me.


For today's post, I've got inspired by the vibrant colour palette of  Blake Lively's outfit. I love the trench coat colour combo contrasting with the blue clutch and the pink pump. Please note that the combo lime green + navy is making the streets. Well done, Blake!
xx
Fabi

Oie,
Desculpa que tenho estado meio relapsa nos meus posts ultimamente, mas depois que voltei de viagem tenho estado muito ocupada com família vindo passear em Toronto e com o meu outro trabalho (Graças a Deus, né?). Não sei se vcs sabem mas também sou uma correspodente e uma consultora fashion para um site de conteúdo de moda Brasileiro. Com tudo isso infelizmente não tenho conseguido conciliar os posts do blog diários com as minhas pautas, pensando em achar a melhor forma de não parar de escrever aqui - AMOOOO, quero fazer um trato com vcs, minhas leitoras queridas!!!! Vou começar a postar toda a segunda, quarta e sexta, assim dia-sim-não vcs tem novidades quentinhas. Que tal? Vcs topam? 

Obrigada pelo amor e carinho de sempre!!!!

Bom, agora vamos ao post de hj....AMEI a paleta de cores do look da Blake Lively (ela é mega fashionista) e espero que possa alegrar esse dia meio chuvoso e frio. A combinação do mostarda com azul marinho do trench coat é um dueto que tem dado o que falar. Também amei a composição do mostarda, azul marinho com o azul claro e rosa pink. Mandou muito bem como sempre, Blake!

Beijo, Fabi 

Tweet This Post

0 comments: